dieta reklama internet zabawa hobby dzieci          dieta reklama internet zabawa hobby dzieci

czwartek, 20 października 2011

Agencja reklamowa - informacje podstawowe


Agencja reklamowa 

– firma zajmująca się tworzeniem na zlecenie reklam 
np. radiowych, telewizyjnych, prasowych, internetowych. 

Pierwsza tego typu agencja została otwarta w Filadelfii w 1843 roku. 
Ważną dziedziną jest identyfikacja wizualnakampanii reklamowych. 

Obecnie zauważalne jest rozszerzanie zakresu usług -
oprócz Internetu, outdoor'u to np. reklamy ambientowe i guerilla marketing. 

Agencje reklamowe zajmują się również pełną obsługą graficzną klienta oraz przeprowadzaniem kampanii reklamowych na zlecenia klientów lub domów medialnych.

 

Agencje sieciowe


Sieciowe agencje reklamowe mają spójną, renomowaną markę - a co za tym idzie: strategię, założenia, logotyp. Są to filie firmy rozsiane po całym świecie, działające według określonego modelu, ale tez często posiadające dość dużą swobodę działania. Agencje te zazwyczaj posiadają duży kapitał zagraniczny i prowadzą kampanie koncernów międzynarodowych.

 

Agencje niesieciowe


Agencje niesieciowe są to zazwyczaj firmy z polskim kapitałem, działające niezależnie, czasem w ramach grupy firm. Mogą mieć więcej niż jeden oddział, zazwyczaj na terenie tego samego kraju.


Zapraszamy do zapisania się na nasz newsletter,
zespół www.reklama-z-google.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz