Billboard
- krótki film reklamowy trwający zazwyczaj 8 sekund wskazujący sponsora danego programu telewizyjnego.
Kwestie związane ze sponsoringiem w telewizji reguluje Rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (Dz.U. z 2000 r. Nr 65, poz. 785).
Zgodnie z polskim prawem billboard sponsorski nie może trwać dłużej niż 8 sek. Gdy sponsorów jest dwóch łącznie wskazanie sponsorskie może trwać 15 sek. a gdy jest ich więcej - 25 sek. łącznie.
Zapraszamy do zapisania się na nasz newsletter,
zespół www.reklama-z-google.blogspot.com
Tak naprawdę forma reklamy firmy powinna zależeć od tego czy działamy na skale ogólnopolską czy też lokalnie. Jeżeli lokalnie to wystarczą plakaty oraz ulotki/wizytówki. Jednak na szerszą skalę, należy zainwestować w stronę internetową oraz marketing internetowy.
OdpowiedzUsuńJeśli szukasz na prawdę dobrej i sprawdzonej firmy, która profesjonalnie zajmuje się pozycjonowaniem i reklamą stron to polecam Ci zajrzeć tutaj https://fabrykamarketingu.pl/content-marketing/. Ta firma na prawdę zna się na tych działaniach więc warto skorzystać z ich oferty.
OdpowiedzUsuń