dieta reklama internet zabawa hobby dzieci          dieta reklama internet zabawa hobby dzieci

sobota, 3 grudnia 2011

Reklama uciążliwa - informacje podstawowe


Reklama uciążliwa 


polega na ingerowaniu w sferę prywatności potencjalnych odbiorców w miejscach publicznych przez nagabywanie, przesyłanie niezamówionych towarów, nadużywanie technicznych środków przekazu.

W celu ochrony konsumenta powstała ustawa o zwalczaniu nieuczciwej reklamy (art. 16 ust. 1 pkt 5), w której reklama uciążliwa jest określona jako niedopuszczalna.



Zapraszamy do zapisania się na nasz newsletter,
zespół www.reklama-z-google.blogspot.com

11 komentarzy:

  1. Uciążliwa reklama potrafi zniechęcić do danego produktu a nie do niego zachęcić. Często firmy które są źle obsługiwane w kampaniach google adwords mają z tym problem. Zbyt doże natłoczenie reklam nie prowadzi do niczego dobrego. Jeżeli już jakaś firma chce się reklamowac, to powinny to być reklamy zróżnicowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy z nas nie lubi jak dana reklama nas wręcz atakuje. Dlatego dobrze dobierając jednostki reklamowe i mając odpowiednią wiedzę na jej kierowanie można osiągnąć niesamowite efekty. Mi bardzo pomogła reklama https://fabrykamarketingu.pl/programmatic-buying-rtb i teraz w końcu wiem na czym to polega.

    OdpowiedzUsuń
  4. Źle zrobiona reklama faktycznie potrafi być dość mocno uciążliwa. W końcu nikt z nas nie lubi jak się coś komuś narzuca. Dlatego ja jestem zdania, że http://tearsofjoy.pl/ potrafią tak opisać historię naszej firmy, że nikt nie poczuje się zaatakowany przez natrętną reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najmniej uciążliwe jest pozycjonowanie stron internetowych Warszawa. Dlaczego? Ponieważ trafia do odbiorców, którzy są zainteresowani danymi usługami.

    OdpowiedzUsuń
  6. należy cały czas rozgraniczać nachalność z tym co jest dobre dla naszego odbiorcy. Jeśli prowadzimy sms marketing https://www.cashbill.pl/blog/uslugi-gsm/sms-marketing-5-powodow-dla-ktorych-warto-w-niego-zainwestowac/ to musi on być cały czas dobrze dobrany, gdyż to właśnie dzięki niemu jesteśmy w stanie trafić na klientów którzy nas szukają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam wolę klasyczną formę reklamy. W ten sposób reklamuję się już trzeci rok i wszystko działa jak należy. Współpracuję z firmą https://www.vizer.pl/ przy reklamie i można na nich polegać

    OdpowiedzUsuń
  8. W znacznej większości dziedzin marketing treści sprawdzi się bardzo dobrze. Jeśli macie dylemat, czy content marketing jest dla was - zgłoście się do https://tearsofjoy.pl/content-marketing/ To eksperci w swoim fachu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że jesli chodzi o reklamę to wszystkie działania reklamowe zmierzają w kierunku coraz większej atrakcyjności. Właśnie dlatego oferowany przez ta firmę https://alphacreation.pl/ video marketing jest moim zdaniem świetnym rozwiązaniem w kwestii promocji firmy i warto się na niego zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zdania, iż istotnym aspektem jest także pozycjonowanie witryn internetowych. W końcu jak przedstawiono na https://reporterzy.info/3930,na-czym-polega-pozycjonowanie-stron-3-rzeczy-ktore-warto-wiedziec.html jest to świetny sposób na zwiększenie konkurencyjności naszej witryny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uciążliwa reklama zdziała więcej szkody niż pożytku. Doświadczeni przedsiębiorcy stawiają na kampanie, które przynoszą wymierne zyski. Można do nic zaliczyć profesjonalne filmy reklamowe. Więcej o takiej formie marketingu można dowiedzieć się w pracowni NeonCup - Filmy reklamowe.

    OdpowiedzUsuń