dieta reklama internet zabawa hobby dzieci          dieta reklama internet zabawa hobby dzieci

sobota, 3 grudnia 2011

Reklama uciążliwa - informacje podstawowe


Reklama uciążliwa 


polega na ingerowaniu w sferę prywatności potencjalnych odbiorców w miejscach publicznych przez nagabywanie, przesyłanie niezamówionych towarów, nadużywanie technicznych środków przekazu.

W celu ochrony konsumenta powstała ustawa o zwalczaniu nieuczciwej reklamy (art. 16 ust. 1 pkt 5), w której reklama uciążliwa jest określona jako niedopuszczalna.



Zapraszamy do zapisania się na nasz newsletter,
zespół www.reklama-z-google.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Uciążliwa reklama potrafi zniechęcić do danego produktu a nie do niego zachęcić. Często firmy które są źle obsługiwane w kampaniach google adwords mają z tym problem. Zbyt doże natłoczenie reklam nie prowadzi do niczego dobrego. Jeżeli już jakaś firma chce się reklamowac, to powinny to być reklamy zróżnicowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy z nas nie lubi jak dana reklama nas wręcz atakuje. Dlatego dobrze dobierając jednostki reklamowe i mając odpowiednią wiedzę na jej kierowanie można osiągnąć niesamowite efekty. Mi bardzo pomogła reklama https://fabrykamarketingu.pl/programmatic-buying-rtb i teraz w końcu wiem na czym to polega.

    OdpowiedzUsuń
  4. Źle zrobiona reklama faktycznie potrafi być dość mocno uciążliwa. W końcu nikt z nas nie lubi jak się coś komuś narzuca. Dlatego ja jestem zdania, że http://tearsofjoy.pl/ potrafią tak opisać historię naszej firmy, że nikt nie poczuje się zaatakowany przez natrętną reklamę.

    OdpowiedzUsuń