dieta reklama internet zabawa hobby dzieci          dieta reklama internet zabawa hobby dzieci

sobota, 3 grudnia 2011

Reklama uciążliwa - informacje podstawowe


Reklama uciążliwa 


polega na ingerowaniu w sferę prywatności potencjalnych odbiorców w miejscach publicznych przez nagabywanie, przesyłanie niezamówionych towarów, nadużywanie technicznych środków przekazu.

W celu ochrony konsumenta powstała ustawa o zwalczaniu nieuczciwej reklamy (art. 16 ust. 1 pkt 5), w której reklama uciążliwa jest określona jako niedopuszczalna.



Zapraszamy do zapisania się na nasz newsletter,
zespół www.reklama-z-google.blogspot.com

1 komentarz:

  1. Uciążliwa reklama potrafi zniechęcić do danego produktu a nie do niego zachęcić. Często firmy które są źle obsługiwane w kampaniach google adwords mają z tym problem. Zbyt doże natłoczenie reklam nie prowadzi do niczego dobrego. Jeżeli już jakaś firma chce się reklamowac, to powinny to być reklamy zróżnicowane.

    OdpowiedzUsuń